lunedì 7 febbraio 2011

Teatime! in a delft blue mood!

Last year I purchased some really pretty handpainted porcelain charms - a teapot, a sugar bowl, a creamer and a teacup... I really didn't know what I was going to do with them, but I liked them so I bought them.
Well yesterday I got them out, made a few blue glass bead dangles.. added a magnetic clasp and the Dutch Blue Teatime charm bracelet was the result! If you are interested in it, email me!


L'anno scorso ho comprato dei ciondoli molto carini in porcellana ie dipinti a mano - una teiera, una zuccheriera, una lattiera e una tazza da tè ... non avevo idea di cosa poi farne, ma mi piacevano e quindi li ho comprati
Ieri li ho tirati fuori, ho fatto alcuni ciodoli con delle perline in vetro blu, ho aggiunto una chiusura a calamite.. ed ecco il Dutch Blue Teatime charm bracelet! Se ti interessa, mandami una mail!

Nessun commento: